Starting April 2023, the Public Archives will be having major construction work done in our facility that will greatly impact in-person services, specifically the retrieval and issuance of archival materials. There will also be times when there will be a great deal of noise, and so we do apologize for the disruption and inconvenience.
During this time, we are accepting advance records request to try and alleviate some of the wait time. Please be aware that submitting this form does not guarantee that all the records will be ready upon your arrival as it will be based on a first come first serve basis and whether all the appropriate information is collected, and conditions met. On-site records request are still being accepted as normal. Advance records request will end when construction has been completed.
Please see the following restrictions:
- Your request(s) must be submitted at least 3 business days PRIOR to your visit to ensure your materials will be available.
- You must be able to receive email notifications – no phone calls will be made. A confirmation email will be sent to you to confirm your records request has been received, followed by another email on whether your request has been filled.
- You must provide an exact citation, including the description of what is being requested.
- Each submission is limited to 5 ITEMS.
- If the request is for a box – only 5 folders will be pulled from that box, to which the title and/or description of the items should be listed.
- ONE records request submission per researcher per day.
- If you are unable to make the date of visit, please notify us at [email protected] ASAP
- If you do not show on the date of visit listed on your online records request and there is no notice given, your request will be cancelled and future requests will be limited to on-site records requests only.
We apologize for the short notice and disruption in service. Mahalo for your patience and understanding.
KA PALAPALA NOI A KA HALE WAIHONA PALAPALA
Ma ʻApelila 2023 ma muli o ka hoʻoponopono ʻia ana o ka hale keʻena o ka Hale Waihona Palapala e hoʻopilikia ʻia ana nā lawelawe mea noiʻi, ʻo ka mea nui ke kiʻi a me ka hāʻawi ʻana i nā palapala i noi ʻia. I kekahi manawa e nui ana ka hana kuli, no laila e kala mai no kēia hoʻopilikia ʻana.
I loko o kēia wā, e ʻae ana mākou i ka noi mua ʻana o nā palapala e hoʻopōkole ʻia ai ka manawa kali. E ʻoluʻolu e ʻike auaneʻi ʻaʻole ia noi mua ʻana he hoʻohiki e mākaukau ai nā palapala apau i noi mua ʻia i ka lā o kou kipa ʻana, ʻoiai e ʻae ʻia nā palapala noi ma ke kaʻina manawa i loaʻa mua ʻia a me ka hoʻopiha ʻia o nā helu kuhi pololei. E like me ka maʻa mau, e ʻae ʻia nā palapala noi i waiho ʻia ma loko o ke keʻena. E pau ana kēia polokalamu noi mua i ka wā e pau ai ka hoʻoponopono ʻana o ka hale keʻena.
E nānā i nā palena penei:
- E hoʻouna mua mai i kāu palapala noi he 3 lā hana MA MUA o kou lā e kipa ai i mea e hoʻomākaukau ʻia ai nā palapala i noi ʻia.
- E hiki iā ʻoe ke loaʻa nā kaʻaʻike ma ka leka uila – ʻaʻole ma ke kelepona. E hoʻouna ʻia ana he leka uila hōʻoia ua loaʻa mai kāu palapala noi mua, a ma hope aku he leka uila ʻelua e hōʻike ana ua mākaukau kāu mau palapala i noi ʻia.
- E hāʻawi mai i ka helu kuhi kikoʻī me ke poʻoinoa a i ʻole he hōʻike pōkole o ka palapala a mea ʻē aʻe paha i noi ʻia.
- E palena ʻia kēlā palapala noi kēia palapala noi i 5 mea wale nō.
- Inā he pahu palapala i noi ʻia – he 5 wale nō wahī palapala e kiʻi ʻia no loko mai.
- E kākau ʻia ke poʻoinoa a i ʻole he hōʻike pōkole o kēlā mea kēia mea.
- E palena ʻia kēlā mea noiʻi kēia mea noiʻi i HOʻOKAHI palapala noi i kēlā lā kēia lā.
- Inā ʻaʻole hiki iā ʻoe ke hele mai ma kou lā kipa, e hōʻike koke mai iā mākou ma [email protected]
Inā ʻaʻole ʻoe e hele kino mai ma kou lā kipa me ka hōʻike ʻole mai, e hoʻopau ʻia kāu palapala noi. A ʻaʻole hiki iā ʻoe ke noi mua ma hope aku. Ma ke keʻena wale nō e noi ai.
E kala mai i ka manawa pōkole o kēia hoʻolaha a me ka hoʻopilikia ʻia o nā lawelawe ʻana. Mahalo nui i kou ahonui a me ka hoʻomaopopo ʻana mai.